Cort indian pentru copii (tipar cu dimensiuni)


Un cort indian pentru copii este o modalitate foarte buna de a starni imaginatia celui mic, cu totii poate ne aducem aminte de propria copilarie cand ne creeam corturi din asternuturile mamei, fie in sufragerie sau in fata blocului si ne inchipuiam ca este casuta noastra unde ne aduceam jucariile de plus sau ne invitam prietenii la diverse jocuri. Acum lucrurile au mai evoluat si exista deja corturi pe care le poti cumpara, de la mici la mari dimensiuni.

Pentru ca am vazut in ultima perioada ca sunt la mare cautare aceste corturi , m-am interesat sa văd ce modele exista și cât costa. Cum Stefanut este inca mic, am vrut ceva potrivit pentru camera lui, asa m-am hotarat la un cort indian. Cautand pe internet mai multe detalii, m-am minunat in prima faza de preturile foarte mari și nu am considerat ca merita sa dau acesti bani, iar copilul sa se joace de 2-3 ori cu el apoi sa ocupe spațiul degeaba. Dupa aceea am văzut ca se găsesc și la prețuri mai accesibile dar deja m-am gândit ca e o idee buna sa îl confectionez eu, tinand cont ca masina de cusut nu imi este straina si croitoria este un mic hobby.

M-am documentat si am găsit pe pinterest cateva schite cu dimensiuni care mi-au fost de ajutor. Eu cred ca rezultatul final a iesit super, mai ales ca am folosit materialele pe care mi le-am dorit, eu am satisfactia ca este facut de mainile mele iar copilul este super entuziasmat de noul loc de joaca. Daca aveti un copil mai mare il puteti chiar implica in crearea cortului asa satisfactia va fi dubla.


Sper sa va placa si voua, pentru doritori las model de tipar si instructiuni de montare aici. Cu drag #FunMami



Pasul 1. Decupati materialul conform tiparului

Pasul 2. Surfilati toate bucatile de material

Pasul 3. Faceti tivul pentru bucatile D1, D2 acolo unde vor ramane despicate, apoi coaseti in continuare de bucatile F1, F2, iar la final adaugati si bucata A

Pasul 4.
Coaseti bucatile B1,B2,B3 de partea de jos a cortului, respectiv bucatile C1, C2, C3

Pasul 5. Acum e momentul sa imbinati cele 4 bucati obtinute, iar la imbinare sa adaugati bucata de material prin care sa bagati betele de sustinere

Spor la treaba, dragele mele !

Pozele din acest articol si toate drepturile asupra lor apartin in totalitate ©FunMami.com





Comentarii

  1. Bună ziua!
    Vă mulțumesc pentru tiparul de cort, chiar imi este de folos.Doar că aș dori să scrieți și fiecare parte din tipar unde vine cusută.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca va este de folos!!! Va multumesc de asemenea pentru sugestie, o sa refac tiparul in detaliu curand. Cu drag #FunMami ❤

      Ștergere
  2. Acesta este tiparul final ?
    Sau mai este altul ?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Orice comentariu este binevenit. Puteti comenta cu ajutorul contului Google, Nume / Adresa URL (puteti scrie doar numele) sau in mod anonim.