Care sunt cele mai bune scutece?


La noi termenul de scutec s-a cam pierdut in timp odata cu globalizarea, brandul a devenit mai puternic astfel, cand ne referim la scutece folosim direct cuvantul "pampers". Am auzit si intrebarea: De care Pampers sa iau? De la Huggies?

Ca sa poti sa iti dai seama de calitatea produsului trebuie sa il incerci, asa ca am facut cateva experimente cu bebelusul nostru. Prima data, inca de cand ne-am intors de la maternitate am folosit Pampers Premium Care, am cautat ceva delicat asa ca funduletul lui. Am continuat cu acest tip de scutec pana la numarul 2 cand am considerat ca devine baiat mare si nu mai este asa sensibil si am folosit varianta normala, new baby-dry , care este mai ieftina insa nu cu mult, preturile difera si in functie de ofertele supermarket-elor sau ale magazinelor online.

Din unele discutii cu alte mamici am auzit si de varianta scutecelor Huggies pe care le-am incercat ulterior si care mi s-au parut mai bune, le-am asemanat cu varianta premium a celor de la Pampers desi luasem scutece Huggies normale. Eu am facut o asemanare intre scutece si absorbantele folosite de noi, Pampersul l-am asemanat cu absorbantele Always pentru ca materialul din care sunt facute imi da senzatia de plastic, nelasand pielea sa respire, in schimb Libresse are o suprafata exterioara ca de bumbac. Am mai experimentat si scutecele Lupilu (marca proprie Lidl) intr-o zi cand am mers in vizita la verisoare si am uitat scutecele acasa , insa nu am ramas incantata de materialul scutecelor.

Cand bebe a crescut mai mare si a inceput sa se foiasca noaptea in somn scutecelul cu aripioare nu prea ne mai era de folos, copilul se uda si trebuia schimbat in toiul noptii de body, de tot... va dati seama ca se ducea somnul, asa ca am incercat varianta "pants" (chilotei) care se tine mai bine si nu permite lui "cuculeana" sa faca pipi afara.

Atunci cand bebe era mic, mic, abia adus de la maternitate imi aduc aminte ca il chinuiam saracul si il schimbam noaptea de fiecare data cand se trezea si ii dadeam sa mamance, vai de somnul lui si al meu. Faceam treaba asta pentru ca asa imi spusese la maternitate,inainte de fiecare masa sa il schimb de scutec insa la un momendat am incetat sa il mai schimb, copiii fac foarte rar caca in timpul noptii iar scutecele sunt prevazute sa ofere micutului tau pana la 12 ore de protectie impotriva umezelii. Va garantez ca nu va pati nimic funduletul delicat al bebelusului si nici nu va veti strica somnul nici unul din voi.

Ce nu am incercat noi sunt scutecele bio de care am auzit mai tarziu si pe care am considerat ca nu are rost sa le folosim avand in vedere ca eram ok cu ce incercasem deja, bebe nu se irita. Ca si idee, am cautat sa vad diferenta de pret si la un calcul rapid mi-am dat seama ca sunt duble la pret. Daca un scutec normal, fie el Pampers, Huggies sau Lupilu sunt in jur de 1 leu bucata, cele eco sunt undeva la 2 – 2.3 lei bucata.

E bine sa faceti incercari sa vedeti ce se potriveste cel mai bine pentru bebelusul vostru, fiecare fundulet e cu pretentiile lui.

Voi ce marca de scutece preferati?

Poza din acest articol este oferita gratuit de catre Stephanie Pratt

Comentarii

  1. Trebuie sa incercam mai multe tipuri de scutece pana le gasim pe cele mai potrivite

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Orice comentariu este binevenit. Puteti comenta cu ajutorul contului Google, Nume / Adresa URL (puteti scrie doar numele) sau in mod anonim.