Moda pentru gravide. Ce haine sa cumperi in timpul sarcinii.


La cateva luni dupa ce afli ca esti gravida pentru prima oara incepi sa te intrebi ce haine sa cumperi in timpul sarcinii incat sa fii la moda dar sa nu cheltuiesti o avere pe o garderoba de gravida. Va inteleg si eu am trecut prin aceeasi experienta de aceea vreau sa impartasesc cu voi sfaturi si trucuri pentru a fi la moda in timpul sarcinii cu bani putini.

Cele mai multe viitoare mamici isi continua viata in mod normal atunci cand raman insarcinate, asa cum este si firesc, merg la serviciu, fac cumparaturi, treburi casnice, au viata sociala. Prima parte a sarcinii in care burtica este mai mica ne bucuram de mobilitate, putem inca folosi hainele normale pe care le avem deja in sifonier, insa pe masura ce inaintam cu sarcina, e destul de greu sa mai incapi in jeansi, fuste, rochii si atunci trebuie sa iti reinnoiesti garderoba. Mai trebuie sa ai in vedere ca perioada in care le porti este destul de scurta, deci nu vrei sa cheltuiesti o avere pe niste haine pe care poate nu le vei mai purta niciodata.

In prima faza m-am descurcat destul de bine cu ce aveam, burtica mea a inceput sa se vada undeva prin luna mai, anotimp perfect pentru rochii vaporoase, fuste pe elastic, pantaloni scurti din materiale naturale (in) tot pe elastic. Am incercat sa cumpar articole pe care sa le mai port in viitor, insa a venit un moment al sarcinii cand circumferinta burtii a luat proportii si ne aflam pe timp de toamna, se instala frigul, atunci a trebuit sa imi cumpar cateva perechi de blugi cu burtica, foarte utili mi-au fost. La un moment dat nici incaltarile nu imi mai incapeau , mi se umflasera atat de tare picioarele ca ajunsesem sa port 40, o chestie destul de dificila pentru o femeie sa gaseasca o pereche de pantofi cu marime de barbat. Stiu pe cineva, nu dau nume (sora mea) care a imprumutat adidasii sotului, e o idee foarte buna de altfel, eviti o investitie inutila.

Hainele speciale pentru gravide sunt de obicei destul de costisitoare si eu nu prea le-am vazut la reduceri mai niciodata, deoarece sunt produse pe care le cumperi de nevoie, in general sunt aceleasi produse de ani de zile, nu se scot colectii noi tot timpul, cum se intampla cu celelalte haine.

Am adorat rochiile oversize pe care le aveam in mod normal in garderoba si mi-au fost de mare ajutor, camasile largi din dotare. Articole obligatorii speciale pentru gravide, un "must" peste care nu am putut sa trec au fost blugii de mamica, sutiene mai mari si cu ocazia asta le-am luat special pentru alaptat si le-am putut folosi inclusiv pe perioada alaptarii, in rest am incercat sa cumpar haine care sa imi fie de ajutor pe perioada sarcinii dar pe care sa le mai pot purta si dupa.

Costumul de baie, era sa uit de el, nu purtasem niciodata un costum de baie dintr-o singura piesa, aveam modele din doua piese, insa mi-a placut foarte mult si l-am purtat si dupa sarcina, mi se par chiar foarte cool. Si nu uitati, daca sunteti insarcinata pe perioada verii sa va feriti de caldurile toride, plaja in intervalul orar permis, folositi crema cu protectie solara cat mai mare si multe lichide.

Va recomand sa cautati haine pentru gravide in magazinele mari de genul H&M, Mango, LC Waikiki,C&A, dar sa nu scapati din vedere marca TEX de la Carrefour si uneori cei de la Lidl au produse pentru gravide moderne si de o calitate buna. Ideea principala fiind ca indiferent de cat de fashioniste sunteti nu merita investiti banii in haine de super brand pentru perioada sarcinii.

Pentru acelea dintre voi care nu sunt deranjate sa poarte haine la mana a doua "second hand" este si asta o optiune foarte buna, de multe ori puteti gasi in SH-uri produse noi sau aproape noi la preturi infime, puteti chiar sa cautati grupuri pe Facebook in care se vand haine de multe ori chiar in scopuri caritabile. Niciodata nu uitati de familie sau prietene care au fost deja gravide si poate sunt suficient de darnice incat sa-ti imprumute pentru cateva luni o parte din garderoba lor de gravide.

Voi de unde va cumparati haine de gravida? Ati achizitionat multe haine noi in timpul sarcinii? Astept raspunsurile si parerile voastre in sectiunea de comentarii. Va doresc o sarcina usoara #FunMami

Poza din acest articol este oferita gratuit de catre estebantroncosofoto0

Comentarii