Cum prepari masa bebelusului la Hotel #funstory


Zilele trecute am citit un articol in care hotelierii se plangeau de faptul ca oamenii care merg la mare si se cazeaza la hotel, chiar si de 4 stele, isi aduc de acasa ingrediente, ustensile si pun de o ciorbita traditionala, ca la mama acasa. Am citit si eu comentariile sa vad opinia oamenilor, daca sunt pro sau contra. Trendul era ca lumea sa fie contra acestei practici, majoritatea hulindu-i pe cei care vin la un hotel scump si nu isi permit sa ia masa la restaurant, in fine, fiecare isi dadea cu parerea cum il ducea capul.

Am decis sa scriu despe asta pentru ca, recunosc, m-am simtit cumva vizata. Anul trecut cand am inceput diversificarea cu Stefanut, in saptamana 2 sau 3, am plecat la Cluj, participam la o intrunire si aceasta se tinea la un super hotel de 5 stele. Mentionez ca nu puteam lua in calcul sa ne putem caza la o pensiune sau apartament avand in vedere ca toate evenimentele se intamplau in hotel, conferinte, workshop-uri. Fiind la inceput cu diversificarea, la primul bebe, nu stiam ce alta solutie sa adopt decat aceea de a-mi lua o craticioara, o plita electrica si un blender la mine.

Stiu ca suna ciudat dar avand in vedere ca hotelul nu era unul specific concediilor cu copii, tip all inclusiv, asa cum sunt cele din Turcia sau Bulgaria, unde gasesti si mancare pentru bebelusi, aceasta mi s-a parut cea mai buna varianta la momentul respectiv, mai ales ca eram la perioada in care supa continea doar 3 radacinoase si avea doar o masa de mancare gatita, nu fierbeam carne sau oua.

Apoi cand a mai crescut un pic, am prins si noi mai multa incredere, am experimentat si am folosit o alta metoda, foarte eficienta si practica. Am facut supa de acasa, chiar si cu carne, am blenduit totul, le-am pus la borcanele mici cat pentru o masa si le-am sterilizat, se pastreaza foarte bine si nu am mai avut probleme.

Una peste alta, nu imi pare rau ca am procedat asa in prima faza, deoarece, in drum spre Cluj ne-am oprit la un restaurant la care este bucatar un fost coleg si m-a intrebat ce sa ii faca celui mic. I-am spus ca e la perioda de diversificare, poate sa ii faca o supa de pastarnac cu o alta radacinoasa si eram chiar fericita la gandul ca as putea sa procedez asa cand vom mai iesi, insa supa continea multe chestii, cred ca avea si smantana, era super buna, dar nu pentru copil, asa ca am savurat-o eu.

Nu vreau acum critici, vreau doar sa imi spuneti daca v-ati aflat intr-o situatie asemanatoare si cum ati procedat voi. Sustin intotdeauna ideea de a cauta solutii, nu de a judeca pentru ca intotdeauna in spatele unei actiuni ale noastre exista o explicatie, iar a judeca e la indemana tuturor.

#FunMmami #FunStory

Poza din acest articol este oferita gratuit de catre MapleHorizons

Comentarii