Reteta Supa de Rosii Traditionala


Va spuneam in alte articole ca imi plac supele de rosii, sosurile cu rosii pentru paste, constat si eu acum ca sunt fan rosii si ca le folosesc destul de des, cred ca este vorba mai mult despre faptul ca imi plac mancarurile cu o tenta fresh. Aceasta reteta pe care o sa o impart cu voi astazi, este una de familie as putea spune, cea care a facut prima data aceasta supa este sora mea si am ramas cel mai infocat fan al supei de rosii, mancata rece si avand bucati de tulpina de telina fierte foarte putin, date intr-un clocot, o nebunie. Acest fel de mancare se face foarte usor si se mananca la fel de repede precum se face, e usoara si buna pentru toata familia, chiar si pentru bebelusii la diversificare, eu i-am dat celui mic de pe la 7 luni cand aveam toate legumele introduse.


Reteta supa de rosii simpla


Eu am facut intr-o oala mai mica, veti vedea in imagini, in jur de 2 litri jumatate.

Ingrediente: 500-600 grame rosii (de preferat de gradina) sau suc de rosii, o ceapa de dimensiune normala , 2 morcovi, o bucata de telina, un pastarnac, un ardei gras, 1-2 cartofi, frunze si tulpina de telina, patrunjel verde, sare, cimbru, ulei de masline.

Modalitate de preparare: (1) Se umple cam trei sferturi de craticioara cu apa, punem sare dupa gust, intr-o alta craticioara punem rosiile la fiert, la fel cu putina sare. (2) Intre timp curatam si taiem legumele ca pentru ciorba, maruntel si cand incepe sa fiarba apa adaugam radacinoasele dupa cum urmeaza: morcovul, pastarnacul, telina. Dupa 5-7 minute adaugam ardeiul gras si la urma ceapa.

(3) Cand legumele sunt aproape fierte, se adauga cartofii taiati cubulete, cand acestia sunt fierti, (4) adaugam rosiile fierte si pasate cu blenderul (eventual scurse printr-o sita daca va deranjeaza semintele). (5) Mai dam in clocot supa inca 5 minute, apoi adaugam verdeata, patrunjel, frunze de telina si daca va place, adaugati si bucati de tulpina de la telina. Spre sfarsit puteti adauga o lingura de ulei de masline.

Cum se face supa de rosii

Supa e gata, va puteti apuca sa faceti crutoane pentru ca se potrivesc de minune cu supa fie ca o mancati rece sau calda.


Astept parerile voastre in sectiunea de comentarii de mai jos iar daca aveti poza cu supa de rosii facuta de voi o puteti posta pe pagina noastra de Facebook sau sa ma etichetati la postarea voastra @FunMami.

Va doresc Pofta buna si nu uitati ca si prepararea poate fi distractiva! #FunMami

Pozele si video din acest articol si toate drepturile asupra lor apartin in totalitate © FunMami.com

Comentarii