Pulpe de rata cu piure de Mazăre


Pentru ca am observat ca ii place piureul de cartofi și l-am tot servit in ultima perioada am zis sa mai încercam și altceva, un piure dintr-o alta leguma mai bogata in nutrienti, impreuna cu pulpe de rata la cuptor in sos de portocale, o reteta delicioasa pentru toata familia.

De data asta am ales mazarea si mi-a iesit o mancare super gustoasa, pe placul meu si al sotului ca bebe nu a fost foarte incantat de verdele intens din farfurie cu iz de sanatate. Oricum, eu va las aici reteta poate ai vostri nu sunt așa pretentiosi sau poate încă mananaca pentru ca si al nostru manca broccoli acum câteva luni, insa acum are alte preferinte. Și eram așa bucuroasa...

Pentru aceasta rețeta aveți nevoie de:

⁃ 2 pulpe rata
⁃ Mazăre congelată
⁃ Portocala
⁃ Miere
⁃ Unt
⁃ Lapte
⁃ Ceapa verde
⁃ Jum catel usturoi
⁃ Sare și piper

Modalitate de preparare:

Condimentati pulpele cu sare și piper, aprindeti cuptorul si stoarceti o portocala si amestecati cu miere. Intre timp curatati câteva fire de ceapa verde ( poate fi și praz) și cățelul de usturoi, puneți in cratiță o bucata de unt și stropiti cu puțin ulei de masline și adaugati ceapa și usturoiul, nu asteptati sa se topeasca uleiul. Cand începe sa fie translucida ceapa, adaugati mazarea si condimentele. Adaugati putina supa de pui/legume sau apa, însă nu multa sa puteti scoate consistenta de piure, nu o transformați in supa crema.


In timpul asta aveți deja pulpele pe o cratita la prajit câte puțin pe o parte și pe cealalta,apoi le bagati in cuptor și ungetile cu sucul de portocale cu miere și faceți asta din cand in cand.


Gustati mazarea, dacă este fiarta o puneti recipientul de la blender cu un cub de unt si puțin lapte si o pasati, mai adaugati lapte dacă vreti sa fie mai cremos, mai moale. Scoateți pulpele de la cuptor și gata, cina e gata!


Pentru ca am vrut sa fie o farfurie mai colorata mi-a venit ideea de a pune un pic de gem de caise și s-a potrivit de minune nu doar ca imagine dar a dat și un gust bun combinația. Voi puteți sa faceti și o dulceata rapida de fructe de padure sau rodie cred ca ar merge.

Va doresc Pofta Buna! #FunMami


Pozele din acest articol si toate drepturile asupra lor apartin in totalitate © FunMami.com

Comentarii