Garnitura pentru masa de Crăciun sau Revelion



Sarbatorile se aproprie rapid asa ca am pregatit pentru voi doua rețete ca si garnitura pentru masa de Craciun sau Revelion, va vor ușura munca de sărbători sunt ușor de gătit si ușor de digerat.

Rețetele acestea si anume Salata de Cartofi si Salata de Dovleac si Sfecla la cuptor, le-am găsit pe Mazilique.ro, mi-au plăcut și am zis sa încerc, au ieșit super așa ca vi le recomand și vouă. Reteta originala de salata cu cartofi conține capere, însă eu nu am mai găsit și am înlocuit cu sparanghel murat in otet și in loc de maioneza am folosit iaurt.

Reteta Salata de cartofi
Ingrediente:

Cartofi
Castraveți cornichon tocati marunt
Sparanghel murat in oțet tocat marunt
Pătrunjel tocat marunt
Cutie mică de iaurt
Ulei masline
Otet din vin alb
Sare și piper

După ce au fiert cartofii, ii taiati cuburi și adaugati celelalte ingrediente tocate marunt impreuna cu uleiul, sarea, piperul și oțetul. Aveți grija sa nu puneti prea mult. Nu am dat gramaje pentru ca puteți cu ușurintă sa adaptați voi cantitățile in funcție de câte persoane veți fi la masa.


Reteta Salata de dovleac și sfecla la cuptor
Ingrediente:


Dovleac
Sfecla roșie
Ceapa roșie
Valeriana
Iaurt ( reteta originala conține smântâna )
Ulei masline
Zahar brun
Otet din vin alb
Crema de hrean/ hrean in otet
Suc de lămâie
Sare și piper

Înainte de a începe, incingeti cuptorul la 200 grade, apoi curatati dovleacul, sfecla roșie și ceapa și le tăiați cuburi maricele. Din ulei, zahar brun, otet și sare, piper faceți un mixt și îl amestecati cu legumele pe care le-ați asezat intr-o tava de cuptor. Când legumele sunt pătrunse, intra bine furculița in ele, scoateti tava din cuptor, așteptați sa se răcească și le puneti într-un bol, adaugati valeriana, ulei de masline, sare, piper râșnit, zeama de lămâie și iaurtul. Amestecati toate ingredientele si salata este gata.


Sper sa va placa retetele mele si sa va faca munca in bucatarie mai usoara. Pofta buna si Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi!

Cu drag #FunMami

Pozele din acest articol si toate drepturile asupra lor apartin in totalitate ©FunMami.com

Comentarii