Pui cu Morcov si Ciuperci


Va las si voua reteta de pui cu morcovi si ciuperci, noua ne-a placut foarte mult. Puteti folosi un pui intreg, eu am folosit doar pulpele. Vedeta saptamanii a fost morcovul. Am primit de la matusa mea o sacosa plina cu morcovi scosi de la ea din gradina, nici bine nu i-am luat ca le plangeam de mila, ma gandeam ce o sa fac cu asa multi morcovi, pana ii consum, se vor strica si o sa aiba soarta gunoiului. Surpriza... nu a fost asa, i-am folosit in toate mancarurile, i-am rontait ca pe crochete, mi-am amintit ca aveam o carte de bucate si acolo am o reteta de pui cu morcovi si ciuperci, iar acum le ducem dorul.

Ingrediente:

- 2 pulpe pui
- Sare si piper
- 2 catei usturoi
- Ulei
- Ceapa alba
- Morcovi
- 350 ml vin alb parfumat
- Ciuperci

Mod de preparare:

Spalati bine pulpele, le uscati cu un prosop de hartie si le taiati , condimentati cu sare si piper, tocati cateii de usturoi si apoi ii frecati pe suprafata fiecarei bucati pentru a se impregna cu aroma si savoare. Intr-o oala suficient de mare pentru a incapea bine bucatile, turnati ulei si incimgeti-l bine . Adaugati bucatile de pui si prajitile, intorcandu-le o data pentru a se rumeni pe ambele parti. (5-6 minute).


Taiati ceapa felii in forma de semiluna, curatati morcovul si taiati in rondele fine, apoi le adaugati peste puiul prajit pentru inca 3-4 minute.
Atunci cand ceapa devine translucida, turnati vinul in oala, lasati la foc mic pentru 45 minute si acoperiti cratita.


Daca e necesar, mai adaugati in timpul prajirii cate putin vin sau apa pentru a mentine volumul sosului. Ciupercile curatate si taiate, le incorporati in oala cu puiul si legumele, acoperiti si lasati la prajit totul inca 10-15 minute. La sfarsit, cand totul este gata, tocati patrunjel proaspat si puneti in farfurie sau direct in oala.


Pofta buna! Voi in ce reteta preferati sa folositi morcovii? #FunMami

Pozele din acest articol si toate drepturile asupra lor apartin in totalitate © FunMami.com

Comentarii