Jocuri pentru Copii - Do it Yourself - DIY


Pentru cei care nu sunt obisnuiti sa petreaca așa mult timp in casa, dar din diverse motive sunt nevoiti sa o faca mai ales atunci cand vremea e prielnica plimbarilor, pot sa spun doar ca imi pare rau pentru voi și imi doresc sa va incurajez, obisnuita fiind cu "carantina", asa ca va propun sa creati jocuri pentru cei mici, activitati dragute care fac timpul petrecut in familie distractiv.

Aud mereu in stânga și dreapta: "mi-as dori sa petrec mai mult timp cu familia". Ei, dragilor, acum e momentul.

Vin cu niste idei, unele dintre ele poate le-ati mai vazut, ati mai jucat, asa ca va rog sa veniti si voi cu noutati in comentarii.

1. Cutie cu gauri si creioane sau paie de baut. Puteti pur si simplu sa folositi o cutie ambalaj sau sa o infrumusetati cu hârtie colorata așa cum am făcut eu, dati gauri pe fiecare fata a cutiei si apoi bagati creioane sau paie de baut. Pare foarte simplu, dar ce sa vezi? Nu e. Acest joc este recomandat copiilor cu varsta intre 1,5-3 ani.


2. Planse cu arici. Initial am vazut pe un grup acest joc si l-am adaptat pentru copii mai mici. Ce vazusem eu erau fise cu animale sau obiecte și trebuia trasata câte o linie sa le imperechezi sau catre mancarea preferata a fiecarui animal. M-am gandit sa il fac mai atragator si am lipit adeziv cu banda dublu adeziva, însă nu a fost prea rezistent, asa ca le-am capsat cu capsatorul. Nu e prea estetic, dar tine mai bine.


3. Plansa avion. Am facut un avion de hartie, apoi in functie de dimensiunea lui am facut niste gauri pe o coala DCL 300, 70x100cm si i-am agatat o ata in partea de sus. In varianta asta l-am văzut eu prima data la o cautare pe pinterest, insa nazdravanul meu, cand a vazut plansa si-a pus-o in cap si a luat-o la fuga prin casa, apoi a adaptat-o pe placul lui și a aruncat cu bile in ochiurile decupate in loc sa arunce cu avionul. M-a surprins intr-un mod placut sa vad ca e original de mic. Prin acest joc, cei mici isi pot exersa motricitatea, daca joaca cu cineva, vor invata sa isi respecte randul.


4. Cutia care te invata culorile. Aceasta cutie a fost foarte utila cand am vrut sa il invatam pe Stefan culorile, a fost si foarte distractiv, ajunsese sa ne testeze si el pe noi. Datorita acestui joc, prima culoare rostita de el a fost mov.


5. Jocul "roll-a-face". Este recomandat pentru copii mai mari cu varsta de cel putin 4 ani. Acest joc il poate juca cel mic singur, insa distractia e mai mare cand sunt cel putin 2 jucatori. Toata treaba consta intr-o fisa pe care o printezi si un zar. Regulile sunt simple, dai cu zarul de sase ori si in functie de numarul zarului alegi forma fetei, ochii, nasul, urechile, gura, parul. Daca dati o cautare pe google veti gasi mult mai multe variante la fel de interesante si comice, cum ar fi "roll-a-monster", "roll-a-landscape", etc.



Va pup, dragilor! Sa petreceti momente frumoase alaturi de familie. Cu drag #FunMami

Pozele din acest articol si toate drepturile asupra lor apartin in totalitate ©FunMami.com

Comentarii